Partyspace en Milwaukee, de nagel op de kop

Goed gereedschap is het halve werk. Dat weten de werknemers bij Milwaukee maar al te goed. De naam Milwaukee doet bij menig vakman of -vrouw een belletje rinkelen. Het merk, dat in 1924 werd opgericht en volgend jaar dus haar honderdjarige bestaan viert, is naar eigen zeggen namelijk het snelst groeiende elektrischgereedschapsmerk ter wereld en biedt een enorm breed assortiment aan handgereedschap, accessoires, persoonlijke beschermingsmiddelen en ander gereedschap voor professionelen.

“Nothing but heavy duty”

Om hun producten aan de man te brengen en in de kijker te zetten waren de verkopers bij Milwaukee op zoek naar promotiemateriaal. Promotietools zijn namelijk onontbeerlijk voor een merkuitstraling die even kwalitatief is als de producten dat het merk aanbiedt. Techtronic Industries (TTI), het moederbedrijf van Milwaukee, ging dus op zoek naar een partner bij wie het voor dergelijk promotiemateriaal terecht kon. Er was één belangrijke vereiste: de slogan “Nothing but heavy duty” moest ook van toepassing zijn op het materiaal dat ze aankochten. Topkwaliteit en goede service stonden dus met stip voorop. Bij Above & Beyond werden alle verwachtingen één voor één ingelost.

Gepersonaliseerde promotietools

Milwaukee wilde zowel met hun producten als met hun uitstraling hoge toppen scheren en ter ondersteuning van hun merkbeleving in het oog springen. Daarvoor klopten ze aan bij Above & Beyond en lieten ze vlaggen en opblaasbare tenten volgens hun eigen wensen bedrukken. “De tenten en vlaggen zijn volledig in een Milwaukee-jasje gestopt want ze zijn met het logo en bijbehorende slogan bedrukt. Daardoor passen ze perfect bij de producten die we verkopen, stralen ze uit waar we als merk voor staan en ligt hun ontwerp helemaal in lijn met onze huisstijl, ons ander materiaal en bijvoorbeeld onze demowagens en -jeeps”, verduidelijkt Felix Declercq, national account manager bij TTI en verantwoordelijke voor het merk Milwaukee.

Jarenlang aangenaam samenwerken

“Inmiddels werken we al meer dan vijf jaar met jullie samen, dus we kunnen met overtuiging zeggen dat we uiterst tevreden zijn met de kwaliteit die jullie leveren en met de samenwerking in het algemeen”, vult Felix aan. Niet enkel over de producten is Milwaukee laaiend enthousiast, ook het advies bij aankoop en de service na verkoop vinden ze uitstekend. “Aangezien we zelf al meerdere jaren succesvol en steeds op een correcte en leuke manier samenwerken, spreekt het voor zich dat we anderen een samenwerking met Above & Beyond ten zeerste zouden aanbevelen”. Als ons dergelijk lof wordt toebedeeld, komt het Milwaukee-rood bijna ook op onze wangen te staan.

Nieuws vergelijken

 
Uw browser is niet meer up to date, hierdoor werken sommige functies van deze site niet in uw browser. Wij raden u aan een nieuwere versie te gebruiken Klik hier